Nyexaminerad hälsocoach

God morgon

Tack så jättemycket för alla gratulationer, ni är underbara! Nu är jag helt klar med utbildningen! Det känns ganska overkligt att vi hade sista kvällen tillsammans igår. Det har varit två fantastiska år! Det har varit så intressant, lärorikt och roligt att gå Hälsa- och wellness trots att vi bara var andra kullen och många gånger fått agera försökskaniner och fått stå ut med mycket strul. Jag kan härmed kalla mig Hälsocaoch vilket känns underbart och roligt!

Kvällen igår bjöd på många härliga skratt, underbart god mat, diplomutdelning och trevligt sällskap!













Jag var dock hemma ganska tidigt eftersom jag inte mådde helt hundra. Fick värdens huvudvärk av någon anledning, jag som aldrig har ont i huvudet?! Idag mår jag bättre iallafall och ska snart gå en liten promenad med Lina och sedan åka ut till Ikea en sväng och kika lite!

Ps. jag håller på att förbereda ett inlägg om min syn på hälsa och wellness! Håll utkik om du är intresserad :)

Trevlig nationaldag mina vänner!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis :)

Postat av: Ida

Grattis till examen :) och lycka till med framtiden! Kram

2012-06-06 @ 15:01:13
URL: http://idanolsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Grattis vännen :)

2012-06-07 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0