Snabbinlägg

God morgon vänner ♥

Blogg.se har bara krånglat de senaste veckorna och sedan igår morse har det inte gått att skriva vanliga inlägg. Dock finns det en funktion som kallas "snabbinlägg" som jag testar nu för att se om det funkar bättre! Inlägget som jag skrev igår hoppas jag kunna publicera senasre idag!

Dagens frukost på jobbet bestod av kesokvarg med päronsmak (blanda 200 gram kvarg, 1 dl keso, 1 rivet päron och kanel) toppat med blandade nötter (para, cashew, macadamia, pecan och mandel), solroskärnor, pumpakärnor, tranbär och russin. JÄTTEGOTT! Nu slutar jag snart och ska cykla hemåt. Har tre massagebehandlingar inbokade idag sen kanske det blir träning också!
 
 
Trevlig måndag ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shiiiiiiiiiiit den där nötblandnungen ser galet god ut!!
Apropå blogg.se, min har också krånglat massor på sistone! Gillar inte riktigt den nya versionen,,, men det kanske är en vanesak :P

Svar: Den är från naturgodisdisken, bara naturella nötter, fröer och torkade bär :) mumsigt! hoppas verkligen de är klara med det de håller på med snat för jag börjar bli trött på att det alltid ska krångla när jag tänkt blogga :(
Emma Barremyr

2012-06-25 @ 11:48:57
URL: http://kanelsnackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0