Sommarflytt

Hej

Nu är skolan slut och jag har gjort mina sista dagar i stan för ett tag framöver. Just nu sitter jag på tåget hem till Torsby med massa packning och har precis vinkat av Viktoria som flyttar upp till Östersund imorgon. Vi åt en glass (världens godaste!) på Carli och satt ute och pratade en sväng innan vi kramades och sa hej då. Känns sorligt att det kommer dröja innan vi ses igen! Vi har iallafall haft en jättebra vår tillsammans med mycket bra samarbete med examensarbetet. 
Jag börjar jobba redan imorgon och ska jobba 80-100 % nu hela sommaren i Torsby innan PT-utbildningen drar igång i höst. Lägenheten i stan kommer stå kvar då jag satsar på att försöka få jobb där efter PT-utbildningen, men i sommar kommer jag flytta in i mitt gamla flickrum hemma hos mamma och pappa igen vilket just nu känns himla bra! Jag saknar Torsby och alla nära och kära och kommer ta väl vara på tiden där i sommar

Här kommer bilder från glassfikan på Carli. Gissa min glass?! Kokos (såklart!) och jordgubb! MUMS :)



Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0