Hirsmannagrynsgröt

Hej ♥

Blev en härlig morgonpromenad idag på 30 minuter ute i den friska luften! Så skönt att komma in och äta en god frukost efter det! Jag shoppade loss på hälsokosten igår och dagens andra frukost blev därför hirsmannagrynsgröt med keso och mosade hallon.









Hirsmannagryn fick vi alltid hos farmor när vi var små. Hon var en höjadare på att variera gröterna när vi var där. Hirsmannagryn, fruktgröt, risgrynsgröt, polentagröt, havregrynsgröt... vi älskade det och min favorit var hirsmannagryn! Gissa om jag blev glad när jag när jag fann grynen på hälsokosten igår? :)

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom uppsatsen för att sedan skicka in den en allra sista gång!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0