Blåbärsgröt

God morgon

Jag sitter med frukost i högsta hugg och ska snart hoppa på cykeln och cykla mot Våxnäs och Tingvallahallarna. Idag ska jag som sagt hjälpa till på mässan igen. Även om jag helst skulle vilja vara ledig och vara utomhus ska det bli roligt på mässan också! Idag kommer vi ha en våg som mäter kroppssammansättningen vid vår monter. Är ni intresserade av att veta hur det ser ut för er? Kom dit, det är gratis idag!

Frukosten idag blev en gammal goding - proteinrik blåbärsgröt.





Koka en portion havregrynsgröt med 1 dl blåbär och lite vaniljpulver. Dra gröten från plattan och kläck i en äggvita och rör runt tills den löst sig. Servera gröten med banan, kiwi, blåbär, kokos, tranbär, mandel och mjölk.

Ha en fin dag mina vänner!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0