Enkäten redo!

Hej

Dagarna går så himla fort! Jag förstår inte vart tiden gar vägen?! Förmiddagen på Sats ägnades i receptionen med diverse arbetsuppgifter samt ett styrkepass. Eftermiddagen har gått åt till förberedelser inför morgondagens, samt onsdagens enkätutlämningar. Allt har skrivits ut på papper och häftats ihop! Ska bli kul att få se vad vi får för resultat efter sammanställningen på torsdag.







För övrigt har jag varit hos barnmorskan och satt in en P-stav idag! Ajaj, vilken NÅL!!! Jag höll på att svimma och dö lite! Men nu är det gjort! Armen är blå och jag är skyddad mot mot spermier i tre år framöver! Tack för det :)

Nu blir det lite matlagning! Vad står på era matsedlar idag? Här blir det strömmingsflundra och potatismos!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0