Hockeybilder

Hej från kvällssoffan

Den här söndagen har gått fort. Efter frukostmyset idag hoppade jag på bussen och mötte upp Emelie för fika och en sväng på stan. Länge sen vi sågs så det var mysigt. Jag fick också massa fototips, då min kära vän är en riktig mästerfotograf enligt mig :)

Annars har söndagen gått åt till veckohandling, städ, ett pass på gymmet och matlagning. Älgstek, fyllda potatishalvor och kanterellsås dagen till ära! Nu under kvällen har det blivit lite mys framför tv:n och nu sitter Pelle och spelar gitarr för mig, min prins  vilken karl hörrni! Kommer hem med rosor och spelar gitarr, det ni :) 

Hockeyn igår var skoj, tråkigt att Färjestad förlorade bara. Tog lite bilder som inte blev så bra, men ändå :)













Alla fick varsin t-shirt! Jättesnygga, haha!

Hoppas att ni haft en bra helg?!

Kram på er / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0