Inspiration - vandring

Hej vänner

Nu har det dragit i restarmen lääänge och jag sitter på jobbet och drömmer mig bort lite!



Kilimanjaro, Tanzania



Eiger, Schweiz



Ganesh Himal, Nepal



Mount Everest, vandra till Base camp



Milford track, Nya Zeeland



Jotunheimen, Norge



Huascaran, Peru



Queen Charlotte Track, Nya zeeland



Borgafjördur, Island



Yerupaja, Peru



Rila- och Pirinbergen, Bulgarien



Aconcagua, Argentina





Mount McKinley, Alaska

Åh, vad jag är sugen! I sommar blir det iallafall Kebenekajse för oss! Blir ni också lika sugna som jag?! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad härligt det ser ut :D

Postat av: Ålands ida

Hej Emma! Jag skulle verkligen tippsa dig om att åka till nya Zeeland. Tror verkligen det landet skulle passa dig, massa vandringar av olika slag och massa andra aktiviteter. Ett riktigt äventyrsland helt enkelt! Kram ida

2012-03-04 @ 02:29:03
Postat av: Emma

Jag har varit i nya Zeeland och Australien för tre år sen! Vandrade i blue mountains och i milford track! Men jag ska absolut åka tillbaka till nya Zeeland, du har helt rätt, jag älskade det :)

2012-03-04 @ 07:29:27
URL: http://emmabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0