Morgonpiggelin!

God morgon ♥

Det blir bara värre och värre! Jag sov så jäkla gott inatt och när jag vaknade 06.10 var jag jättepigg... Hur blir det när vi ställer om till sommartid nu då? Ska jag vakna vid fem då?! :o det är underbart att de är så ljust iallafall! Jag skuttade upp, drack ett glas vatten, knöt på mig skorna och tog en morgonpromenad runt älven. Det var helt fantastiskt! Perfekt kylig luft, klarblå himmel, en stålande sol, kvittrande fåglar och en spegelblank älv :) Nu har jag käkat frukost och ska snart bege mig till Sats i stan för att möta upp lite folk där. Vi ska nämligen vara med på mässan som hålls på CCC i helgen! Spännande! :)

Någon mer som kom ut på en härlig morgonpromenad idag? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja faktiskt men inte så tidigt som du antar jag. Men jag kom iväg med vagn å vovve med stopp i lekparken då:) Innan Ebbe kom gick jag å Kira varje morgon innan jobbet och det är helt underbart att gå tidigt på morgonen, saknar det men livet förändras ju :) Nu emma skäller jag lite på dig också för nu måste vi verkligen ses snart! :)

2012-03-23 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0