Morgonträning

God morgon hörrni ♥

Har ni sovit gott? Det har jag och var uppe med tuppen idag! Jag är på Sats och ska köra lite styrka innan praktiken börjar klockan nio. Det blir kortdag här då jag och Viktoria ska jobba med examensarbete i eftermiddag!

I eftermiddag får ni kika in igen om ni är intresserade av ett brödrecept jag bakade igår! Gick lite på känn, men jag tror jag kommer ihåg på ett ungefär!

Ska ni träna något idag? Ett tips! Gå UT och rör på er under vackra vädret! Ni kommer både bli gladare och må bättre om ni kommer ut en sväng ;) önskar er alla en bra dag!


Kommentarer
Postat av: viktoria

sv: ja de känns lite tungt nu men de blir nog bättre :) Ikv äre Body Balance på färjestad och imorgon är det i stan så gå gärna med mig imorgon om du kan :D

2012-03-12 @ 10:27:47
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt riktigt!! Glädjen spred sig som en löpeld i kroppen under och efter utomhusvistelsen! VÅREN ÄR HÄR <3

2012-03-12 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0