Nypongröt

God morgon sunshines

Jag tog en sovmorgon idag då jag gått upp tidigt hela veckan. Det var väldigt skönt att jag orkade sova ända till halv åtta :) Nu har jag precis fått i mig en supersmarrig frukost - nypongröt - och sitter och funderar på hur jag ska lägga upp dagen!









Koka en portion havregrynsgröt och rör ned en msk nyponpulver. Servera med banan, kiwi, pumpakärnor, riven kokos och klippta plommon!

Dagen igår var kanonbra! Jag trivs redan som fisken i vattnet på SATS och vill knappt gå hem när det är dags. Zumban igår var roligt, dock inte så jobbig som jag trodde att det skulle vara, men kul var det! När jag kom hem hade min älskling lagat en god köttfärssås till middag och sen blev det mys resten av kvällen, det lilla som var kvar!

Idag börjar jag inte förrän fyra och går sedan kvällen. Har en hel del litteratur att läsa in till examensarbetete + ett träningspass att utföra. Antar att det blir en lugn förmiddag i soffan nu och sen gymträning på sats innan jag börjar. Det låter som en bra plan ;-)

Ha en bra dag!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0