Solen på skutberget

Hej

Jag tror jag kan tjata hur mycket som helst om hur underbart vädret är just nu. Men hur uppskattat är det inte när våren kommer på riktigt efter en lång och mörk vinter?! :) Det känns helt overkligt att det är så varmt! Dagen har varit kanonbra! Efter en runda frisbeegolf slog vi oss ned på de varma stenarna med utsikt över Vänern, tände grillen och njöt i solen!

Helt vindstilla, en värmande sol och vacker utsikt. Det kallar jag för wellness!






Fina flickorna Ivana och Hilen

Boysen

Massa korv och halloumi


Halloumin tillhörde mig och Pelle. Vi grillade den så att den fick färg och serverade dem i nybakade chiabattas tillsammans med parmaskinka, rocculasallad, paprika, gurka och tomat. Så himla gott!

Nu har jag fått en fin färd i fejset och sitter och känner mig sådär härligt trött som man gör efter en heldag utomhus! Ikväll blir det fläskfilé och mys :)

Hoppas ni har det bra ute i solen!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: ellen

Ja det verkar som jag har en förbannelse eller nått, lyckas ju få det mesta! Mår mycket bättre nu iallafall, ingen feber och njurarna värker bara lite så får sova ordentligt. Så tills nästa helg har jag bestämt mej för att vara frisk ;)



Hade gärna varit med ute i det fina vädret idag, gud var härligt det ser ut :) puss<3

2012-03-24 @ 18:06:01
URL: http://elloen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0