Torsby i sommar

Hej finisar

Skönt med fredag, ellerhur? Själv sitter jag här med en ganska skön sådan, har precis kommit hem från praktiken, ätit lunch och taggar nu för att åka till Torsby på middag med familjen och sedan nattjobb fram till fyra imorgon eftermiddag. Sen mys med tjejerna hela kvällen för att sedan köra ett jobbpass till på söndag.

Jag har bestämt mig för vad jag ska göra i sommar nu. Pratade med Cia om sommarjobb på Sats och tyvärr har de redan så många anställda att de inte behöver fler för tillfället, så där får jag inte jobba. Jag har även sökt inom handikappsomsorgen här i Karlstad, men har kommit på att jag ändå vill gå tillbaka till mitt gamla jobb i Torsby även denna sommar. Det kan vara slitit, men jag har världens bästa arbetskompisar + att jag får vara hemma med familjen, lägga mitt eget schema, vara i sommarstugan och närmare Pelle och de vänner som inte bor i Karlstad. Jag kommer även kunna spara mer pengar inför PT-utbildningen i höst så som ni hör väger fördelarna att åka hem till Torsby i sommar över! Det känns väldigt bra! Nu kan jag äntligen sätta mig ner och börja planera sommaren lite. Spa-weekend på Loka med min älskade, utomlandsresa med mammis, Vandra Kungsleden med min kära, Lina och Martin, samt dagar i sommarstugan! Känner mig så lycklig!

Nu ska jag städa lite här, packa väskan och så vidare innan jag sätter mig på tåget mot lilla byn!

Kika in senare, då kommer ett inlägg för er gravida om konditionsträning!

Kram / Emma

Kommentarer
Postat av: Viktoria & Mowsi

Du måste planera in att komma och hälsa på oss också !

2012-03-30 @ 18:07:40
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0