Träningstorsdag

God morgon vänner

Jag sitter och äter en jättegod frukost! Egen vaniljyoghurt toppat med kokos, kiwi, grapefrukt, klippta plommon och mandel. Till det ett knäckebröd med keso och löskokt ägg, samt en kopp grönt te!







Egen vaniljyoghurt: Blanda naturell yoghurt med några dustar vaniljpulver.

Idag är schemat fullproppat! Jag ska nu bege mig mot Sats för ett gympass och köra lite chins och dips. Under förmiddagen sen ska jag gå med en PT och i eftermiddag blir det träningsrådgivning! Träning hela dagen, hur underbart? Haha. Love it! Ikväll ska jag på föreläsning mm på wellnessklubben här på Norrstrand. Det ska bli intressant!

Önskar er en bra dag!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0