Uppdatering från balkongen

Hej på er ♥

Jag sitter ute och lapar sol och pluggar lite inför imorgon. Efter enkätutdelningen blev det en löptur på 8 km och sen en smaskig lunch i solen på balkongen! Vi gjorde en kycklinggryta med thaiinspirerande smaker och den smaken tillsammans med dagens stekande sol och värme tog mig verkligen tillbaka till mitt underbara Thailand! Idag börjar jag fyra och går sedan kvällen. Träningsvägledning med Jani står på schemat, kuuul :D

Ikväll kanske jag hinner berätta lite mer om vad det är jag ska göra imorgon. Det handlar om praktiken såklart och böckerna nedan kanske ger er en aning :) hihi. Solskenskram från mig ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: ja men ska vi höra det? :D jag längtar sååå mycket tillbaka!

2012-03-27 @ 17:54:36
URL: http://linabarremyr.blogg.se/
Postat av: Lina

Göra menar jag ju såklart ;)

2012-03-27 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0