Bikinin

Hej på er i solskenet

Jag tar det mest lugnt idag. Har hunnit rensa lite i garderoben och legat ganska still iallafall även om det kryper i mig. Men ska jag vila då ska jag bannemej VILA också!

Tänkte visa er bikinin som jag köpte igår! Gud vad jag längtar efter att få inviga den. Hoppas att sommaren kommer fort och stannar kvar i år :)







Ser att jag inte banden att knyta runt halsen på. Jag tycker den är snyggare utan, men möjligheten att sätta på sådana finns! Bikinin är från Bik Bok och kostade 250:- Kanonpris! Visst blir man glad när man hittar något som man gillar som inte är allt för dyrt? :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin :D vill också ha en ny bikini iår!



Sv: tror också att kaffet blir jättegott! Ska köpa lite olika smaker och kanske te om det finns! :)

2012-05-03 @ 18:49:46
URL: http://linabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0