En dagens

Tjoho

Dagens träning har bestått av:

20 minuter powerwalk för att få igång tarmarna
40 minuter styrka/överkropp + 20 minuter stretch på gymmet
70 minuter powerwalk i skogen med Kristin

Efter nästan en veckas vila från träningen var jag idag riktigt hungrig på en omgång motion, och mina muskler var mer än glada när de först fick en utmaning på gymmet och sedan en lång promenad i skogen. Angående powerwalken i morse har jag fått veta att IBS-symtomen kan lindras om tarmarna får komma igång lite innan man äter frukost, så jag ska försöka få in en kort morgonpromenad till en vana igen. Att väcka upp kroppen med frisk luft och lite puls är ju det allra bästa enligt mig!



Hur har eran träning sett ut idag mina vänner?

Nu ska vi mysa med pizza och film här hemma!
Hoppas att ni haft en trevlig söndag!

Kram / Emma.


Kommentarer
Postat av: rahwa

Dagens träning ;)



10 minuter uppvärmning på crossen

30 minuter styrka

30 minuter på löpbandet



Blev blomkålspizza-experiment till middag, men det blev en enda röra haha..en god röra dock!

2012-05-06 @ 20:43:06
Postat av: vicky

ok, tack för "tipset" hehe, ska göra det minsann - supergod ju :) kram kram!!

2012-05-06 @ 21:09:15
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Uppskattar att du ger tips om ibs :)

2012-05-07 @ 15:58:21
Postat av: Emma

Sv: kul att du uppskattar tips om IBS! Tror jag ska börja skriva mer om det då det är en stor del av min vardag samt att det är en ganska vanligt problem hos många tjejer idag!

2012-05-07 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0