Frukost med smak av äppelpaj

God morgon

Idag knöt jag på mig träningsskorna för att snabb morgonpromenad på 20 minuter för att få igen tarmarna innan frukost. Jag har läst på en hel del om IBS nu och har lovat flera av er läsare att berätta lite mer om hur jag tacklas med det här. Håll ut så kommer snart inlägg om det!

Dagen frukost blev iallafall naturell yoghurt med rivet äpple, hemmagjort müslikrisp, russin, pumpakärnor och cashewnötter!
 




Hemmagjort müslikrisp: stek 1/2 dl havegryn + 1/2 dl solroskärnor med kanel och honung i en matsked kokosolja (eller smör) i en stekpanna. Låt svalna en aning innan du serverar med yoghurt. Mums :)

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0