Gomiddag på en torsdag!

Gokväll vänner

Nystädad lägenhet och det känns som fredag! Så himla underbart - det bästa är att det inte är fredag förrän imorgon och ikväll ska jag bara njuta av denna underbara känsla. Imorgon väntar en ledig fredag förutom att jag har två massagebehandlingar inbokade och ett inplanerat styrkepass på Sats - sen fredagsmys!

Kvällens middag blev underbara biffar med brieost och basilika, serverad med olivrostad potatis och en klick keso.





Jag har gjort dessa förut en gång. Receptet på biffarna hittar du här. Dock bytte jag ut ströbrödet mot fibrex och tog bort löken. Blev kanske inte lika gott, men fick en gladare mage!

Potatisen tvättar du och skivar i tjocka skivor och lägger i en bunke, häller på olivolja och blandar runt. Lägg sedan ut dem på en plåt, strö över örtsalt och peppar och rosta i ugnen på 250 grader tills de fått fin färg!

Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0