Härligt gympass

Hej i solskenet ♥

Vilken dag det har varit! Det blev inte alls som jag hade tänkt mig då jobbet med examensarbetet tog mer än fem timmar. Allt bara krånglade för oss och då menar jag ALLT! Blä, men det fixade sig till slut och nu är det inskickat och inlämnat! GÖTT!

Cyklade från uni direkt till gymmet för att köra ett ryggpass och till min förvåning var gymmet fullt av gladiatorer! Hade alldeles glömt bort att inspelningarna börjar snart och att de ska köra här under tiden! Det är inga små tjejer och killar det där :)

Passet gick toppen! Konstigt hur mycket starkare man är vissa dagar. Nu ska jag möta upp mina syskon och dra ut på en picknick i det fina vädret ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0