Måndag morgon

God morgon vänner

Det är måndag och jag har startat veckan med en sovmorgon + en morgonpromenad. Frukosten blev en kokosdavosgröt med topping, den ligger nu fint i magen och jag är redo för dagen!





Kokosdavosgröt: blanda 2 dl yoghurt, 1/2 dl kokosflingor och 1/2 dl havregryn och låt svälla i kylen under natten. Idag serverade jag med honungsmelon, kiwi, apelsin, tranbär, macadamia-, pecan- och paranötter!

Den här veckan kommer jag ha ett litet tema på bloggen som ni kommer få veta mer om senare! Kika in då om ni är nyfikna på vad det är :)

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: viktoria

sv: åh ja de borde vi göra :) Vore ju mysigt å få testa äta där någonting innan jag åker! Kanske kan gå dit på någon vardag eller ngt då helgerna kanske är svårare att hitta tid på?

2012-05-14 @ 10:50:15
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0