Ont i halsen

God morgon onsdag

Igår kväll hade vi Lina och Martin på besök här, vi åt hembakade smörgåsar och drack te/soppa. Känns inte som vi träffat dem så mycket på senaste tiden, så lite kvalitetstid var uppskattat!

Idag vaknade jag med halsont. Typiskt! Jag kan inte minnas när jag var sjuk sist? Det var nog i september någon gång så det är väl dags kanske. Det känns så himla tråkigt bara eftersom vi ska köra tabatan idag, men jag får snällt lyssna på kroppen och skippa det. Istället ska jag knapra ingefära och dricka te! Jag och Pelle tänkte ta en cykeltur in till stan och fixa lite saker och äta glass på Carli. Sen i eftermiddag ska vara på Sats i träningsvägledningen och ska få ha egna klienter idag, det ska bli kul!

Idag blev det yoghurt blandat med keso och mosad banan med topping till frukost!





Mosa en banan och blanda med 2 dl yoghurt och 1 dl keso. Toppa med mango, kiwi, cashewnötter, macadamianötter, pumpakärnor och torkade tranbär.

Trevlig onsdag!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: ellen

Ja det var tråkigt att inte du kunde vara med! :/ Men ja, den 12e kör vi :D



Krya på dej med halsontet, har också ont i halsen idag.. Usch!



Puss!

2012-05-02 @ 09:17:24
URL: http://elloen.blogg.se/
Postat av: viktoria

du kanske har umgåtts för mycket med mig ! min halsonta har tagit om igen :(

2012-05-02 @ 11:06:45
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Maria

Krya på dig! Jag är också förkyld och knaprar en massa ingefära :)

2012-05-03 @ 22:00:00
URL: http://www.ingefära.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0