Universitetet

God morgon mina vänner ♥

Efter middagen igår hängde jag på Pelle, Robert och Jonas till skutberget för att gå ett varv på frisbeegolfbanan. Jag var såklart sämst, men slog mitt eget rekord med typ 10 kast :) det var helt fantastiskt där ute och så himla skönt att gå omkring i t-shirt i skogen hela kvällen!

Idag började jag dagen med en liten morgonpromenad längs älven innan frukosten. Jag börjar få in det lite nu och det känns faktiskt lite bättre i magen de dagar jag tar mig ut. Helt fantastiskt väder ute och älven var så stilla - magiskt! Nu ska jag göra mig iordning och cykla till universitetet för en kortföreläsning, sen ska jag och Viktoria skriva det sista på examensarbete innan vi lämnar in det för granskning!

Morgonpromenaden är wellness ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0