Onsdagsfrukost

God morgon vänner

Idag startade jag dagen med en liten morgonprmenad för magens skull. Det var inte så roligt väder ute, men riktigt skönt och uppfriskande! Nu har jag massa ny energi och efter att ha fått i mig frukost och en varm kopp te ska jag nu sätta mig med plugg.

Dagens frukost: kesokvarg med kokos, kakao och banansmak!







Kesokvarg med kokos, kakao och banansmak: mosa 1/2 banan och blanda med 2 msk kokos, 1 dl keso, 125 gram kvarg och 1 msk rå kakao. Dagens topping blev hallon, blåbär, kiwi, pinjenötter och klippt fikon.

Trevlig onsdag!

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: T

Provade att blanda kakao med banan, men fick inte bort den beska smaken ifrån kakaon. Hade gärna velat haft ännu mera choklad smak. Har du några tips för att slippa beskan och en god chokladsmak.

2012-05-11 @ 06:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0