Veckan träningsdagbok

Hej vänner

Jag känner mig sjukt nöjd med veckans träning. Som jag nämnde igår känns det riktigt bra med både löpning och styrkan och jag känner mig full av energi. Jag tror att jag kommer klara chinsen när som helst och vet ni att jag kan köra 10 dips på raken nu? Jag är riktigt stolt över mig själv!

Här kommer iallafall en sammanfattning på veckans träning och motion:

Måndag: 60 minuter morgonpromenad + bodypump.
Tisdag: 1 mil löpning i snabbdistanstempo.
Onsdag: 20 minuter morgonpromenad + 50 minuter överkropp på gymmet med fukos på rygg.
Torsdag1 mil löpning - tempoträning.
Fredag: 60 minuter överkropp på gymmet med fokus på rygg och bål + kvällspromenad.
Lördag: 7,5 km löpning med naturliga intervaller.
Söndag: Vila.



Berätta gärna om eran träning! Har ni några mål? Hur går det för er?

Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: victoria

härlig träningsvecka! kul att kunna köra 10 dips på raken, bra jobbat :) jag har som mål att klara chins med egen kroppsvikt precis som du, men annars är jag nog mest inriktad på att öka i styrka och gärna även kondition men pga. min hamstringskada har jag svårt att springa (& träna annan konditionsträning som belastar hårt) - men när jag kan springa igen vill jag springa milen på en bra tid! vill även klara av att stå i plankan 10 min på raken, men det känns liite långt borta just nu alltså.. men någon gång ska det allt gå! jag försöker vänja kroppen med övningen genom att stå lite varje dag i alla fall.. :)



KRAM

2012-05-21 @ 23:58:33
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0