Fredag och tropisk frukost

God morgon 
 
Jag säger god morgon från jobbet idag! Jag har sovit gott här inatt och slutar snart för dagen - och framför mig har jag ledig fredag! Underbart. Tidigare i veckan bakade jag en sats kokosmuffins (<--klick) som jag tog med mig till Torsby. Två av dessa fick agera frukost till mig idag. Toppade med keso, jordnötssmör och kokos och en liten fruktsallad med persimon och mango till. Tropisk frukost skulle man väl kunna säga!
 
 
Det har varit dåligt med uppdatering nu igen sen jag kom till Torsby, jag vet! Men jag har haft fullt upp och tiden bara försvinner. I eftermiddag tänkte jag iallafall försöka skriva om en sak som jag vill ta upp här, så kika in igen då, det har med träning att göra!
 
Efter jobbet blir det äntlingen ett gympass, jag har längtat!!! Men vilan under veckan har varit bra och välbehövlig och nu är batterierna laddade, wiiiiieee!
 
Ha en fin fredag mina vänner!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag älskar att persimon är tillbaka nu - en av mina absoluta favoriter!

Svar: Ja, visst är den helt underbar :) Älskar den med!
Emma Barremyr

2012-11-09 @ 11:24:32
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Victoria (frukostera)

Ser alltid lika gott ut! :D

2012-11-09 @ 14:14:25
URL: http://godisverkstan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0