Night on my own

Gokväll 
 
 
Okej, det finns en positiv sak med att pojkvännen är bortrest. Gissa vad?
 
Jooo, jag får äta frukost till middag.
 
 
Jag har dukat upp bordet med skivad kiwi och persimon, kokosmuffin (har ett helt gäng i frysen) och chokladmuffin med kolafrosting, kokoschips samt kakonibs/ kokosflingor, varm chaimjölk och mörk choklad.
 
Kolafrostingen är gjord på en vispad äggvita som blandats ihop med ett par matskedar kvarg, 1/2 tsk carobsirap och 1 msk mesquitepulver.
 
 
 
Drog igång med storstädning när jag kom hem idag. Hela lägenheten fick sig en rejäl genomkörare i form av dammtorkning, fönsterputs, toalettstädning, dammsugning, skåpluckstorkning samt golvtorkning. Jag avslutade det hela med en snabb, uppfriskande promenad följt av en varm dusch. Nu har jag gjort iordning kvällsfikat/ middagen och ska kika på fortsätta kvällen med att äta och kika på Grey´s.
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Bea

Åh jag köpte också havremjölk med Chai smak när jag var och handlade !! SÅ gott :)

Svar: Ja, den är helt fantastisk :D mums!!!
Emma Barremyr

2012-11-23 @ 19:38:31
URL: http://Beatriceahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0