Torsdag, jobb och träning

God morgon ♥
 
Det blev dåligt med uppdatering igår, jag vet. Jag jobbade hela dagen och hela natten lång tills idag! Nu återstår två timmar av morgonrutiner här på jobbet och sedan personalmöte innan denna arbetsvecka är gjord och jag kan återvända hem till Karlstad. Innan jag sätter mig på tåget blir det dock en timme på gymmet med mamsen! Jag tänkte köra tuff cikelträning med henne idag, det låter väl kul? hehe.
 
Frukosten består av havregrynsgröt som kokats ihop med hela linfrön, hackade katrinplommonoch en äggvita samt toppats med jordnöts- och kokossås, frusen banan och mjölk. Men gud så gott!!!
 
 
Önslar er en fin torsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har sett att du ofta använder en äggvita "extra" lite här och var. Har du nåt tips på vad man kan göra med gulorna? Vad gör du med dem? Funkar ju bra till sås/mayo/glass men det är ju inget man gör i större mängder, hehe :)

Svar: Ska jag vara helt ärlig slänger jag dem mest i slasken. Aningen slöseri, jag vet, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem :)
Emma Barremyr

2012-11-22 @ 09:07:29
URL: http://pellan.se
Postat av: Anonym

Hur gör du jordnöts och kokossåsen? Låter så gott :))

Svar: jordnötssmör utblandat med vatten och riven kokos :)
Emma Barremyr

2012-11-23 @ 13:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0