Träningsdagbok vecka 47

Hej 
 
Trots en ganska trött start på förra veckan blev det en av de bästa träningsveckorna på länge! Jag känner att jag har massa energi, känner mig starkare och starkare och tycker det är grymt kul med styrketräningen just nu! All ledig tid gör att jag har massa tid att lägga på träningen för tillfället - och som jag njuter av det!
 
Måndag: Gym 60 min - helrygg, axlar, biceps
Tisdag: Gym 60 min - bröst, triceps, mage
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Aktiv vila - 45 min kvällspromenad
Fredag: Morgonpromenad 40 min, gym 60 min - övre rygg, axlar, biceps, mage
Lördag: Morgonpromenad 30 min, gym 60 min - ben, ländrygg
Söndag: Morgonpromenad 45 min, gym 60 min - bröst, triceps, mage
 
Fick ihop hela 460 minuter, 7,5 timmar alltså - och två sköna vilodagar! 
 
Hur gick det för er?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser ut som en härlig vecka! Jag har en fråga till dig: Tränar du kondition? Och har du utövat någon sport någon gång (-vilken är din favoritsport?)?

Tack för en fin blogg!

2012-11-28 @ 21:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0