Vidareutbildning och en finfin helg

Hej vänner 
 
Jag har haft en fantastiskt fin helg i storstan. En fredagskväll hos Madde med matlagning, PT-mys och träningssnack. En hel lördag full med både praktisk och teoretisk vidareutbildning för träning under och efter graviditet, och därefter sushimiddag med mina fina vänner! Idag gick tåget tillbaka till Karlstad och jag känner mig mer än nöjd med helgen. Det allra bästa var att få träffa mina fina PT-vänner igen!

 
Ännu en grå novembervecka har nu passerat och imorgon står det jobb på schemat igen. Jobbar mån, tis, ons och tors innan ännu en ledig vecka väntar! 
 
Hoppas att ni haft en fin helg!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0