Dagens köpta hälsokost

Tjoho 
 
Jag kan inte riktigt greppa hur fort dagarna går! Imorgon är det redan torsdag och slutet börjar närma sig... Det känns både och - det känns helt fantastiskt att jag snart ska få åka hem till min älskade pojkvän, men det känns mindre kul att behöva skiljas från mina fina, nyfunna vänner här i Stockholm. Jag trivs så bra med dagarna på SAFE. Det är så grymt kul och utvecklande att det känns som om jag skulle vilja stanna här för alltid. Hehe. Jag kan liksom inte förklara känslan av att vara mitt bland massa likasinnade människor som precis som jag älskar allt vad träning, mat och hälsa heter. Jag kan prata om det i evigheter, och likaså mina kurskamrater. Vi tröttnar liksom inte! :D 
 
Kroppen börjar äntligen återhämta sig efter två dagars vila. Skönt! Ingen träning varken igår eller idag var välbehövligt och imorgon kör vi igång igen! Då är det maxstyrka och explosiv styrka på schemat! Wohoo!
 
På lunchen idag tog jag en tur till Hälsokosten Gryningen som ligger alldeles i närheten av utbildningslokalerna. Hittade massa skoj, bland annat - kokossmör, raw cacao, mesquitepulver, kokossocker, bovetepasta och riven kokos.
 
 
Nu längtar jag hem till köket! Hihi.
 
Men det får vänta en vecka - nu fokus på plugget!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken lyx, gryningen är helt fantastiskt!

Svar: Ja verkligen! Kunde tillbringa lång tid där inne, haha! Såld på häldokost :D
Emma Barremyr

2012-10-24 @ 21:24:31
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Bovetepasta! Det måste jag prova, är det helt glutenfritt?
kram Sofia

Svar: Japp, helt glutenfritt, och riktigt gott var det :)
Emma Barremyr

2012-10-25 @ 12:00:52
Postat av: Annah

Jag är nyfiken på kolossmöret och mesquitepulvret... Ska nog köpa dem! :-)

Svar: De var helt ljuvliga båda två :D
Emma Barremyr

2012-10-25 @ 12:59:39
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se
Postat av: Molly

Om du vet nånting, skulle inte du kunna ge tips eller recept på nyttigt halloween godis och halloween mat? skulle vara superkul! :D

Svar: Det enda jag kan komma på är pumpasoppa :) har inte hunnit tänka på halloween så mycket :P
Emma Barremyr

2012-10-28 @ 09:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0