Fredagsmys på jobbet

Hej vänner 
 
Jag sitter på jobbet och fredagsmyser med en kesobägare med chokladkräm. Alltså, den där chokladkrämen, har ni hunnit testa den? Om inte ber jag er att göra det. Det smakar godis och går så himla bra ihop med keso. Ett mättande och mumsigt fredagsmys som jag kommer sova gott på :)
 
 
Om ni missade receptet får ni det här igen: mosa en banan och blanda ihop med 1 msk jordnötssmör och 1 msk kakao.
 
När man vaknar tidigt på morgonen blir man trött på kvällen. Det är nackdelen med att vara morgonpigg. Jag är alltid så trött på kvällen och skulle somna bums om jag la mig nu (halv nio!). Måste försöka hålla mig vaken lite ikväll så att jag inte somnar vid middagsbordet imorgon när jag ska umgås med mina vänner. hehe.
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0