Hemma ♥

God morgon vänner 
 
 
Sovmorgon, morgonpromenad, risgrynsgröt i soffan, Grey´s anatomy, kramar, mys och tända ljus! Det är fantastiskt skönt att vara hemma hos min älskade kille och i min egen lägenhet igen. Det har saknats så mycket! 
 
Risgrynsgröt med äggvita toppat med kanel, kokosblomssocker och mjölk.
 
Samtidigt som det är skönt att vara hemma känns det jättekonstigt att inte få gå till SAFE och träffa alla underbara människor. Det har verkligen varit två helt grymma veckor tack vare fantastiska lärare och underbara kurskamrater. Som tur är ska många av oss gå vidareutbildningen inom graviditet om ett par veckor så vi ses snart igen!
 
Dagen igår var full av examinationer! Om ni undrar hur det gått? Helt ärligt så har jag ingen aning. Jag vet med mig att jag gjorde misstag på det praktiska, om det är något jag kuggar på återstår att se. Även det teoretiska provet var svårt. Eftersom vi haft hemläxor i stort sett varje dag (programskrivning) har jag inte hunnit med att läsa kursmaterialet så mycket som jag önskat. Det har helt enkelt varit för intensivt och för lite tid till att hinna lära sig allt. Även om jag skulle klara proven så har jag fortfarande en lång lärprocess framför mig. Det är nu det börjar!
 
Till er som mailat, skrivit frågor osv... Jag ska bara landa här hemma så lovar jag att ge er svar! Så håll ut lite till :)
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: malin

Håller alla tummar för att du blir godkänd! :)

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2012-10-31 @ 13:49:58
URL: http://www.enlitensmakbit.blogg.se
Postat av: Ida

Välkommen hem!

Svar: Tack :)
Emma Barremyr

2012-10-31 @ 14:10:42
Postat av: Rebecca

Åh så mysigt! (:

2012-10-31 @ 14:30:02
URL: http://denksam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0