Höstmys och banankaka

God morgon vänner 
 
Tidig onsdagsmorgon här på jobbet idag. Det är riktigt höstmys nu när det fortfarande är mörk när man vaknar. Än så länge gillar jag det :) Har tänt lite ljus till frukosten här på jobbet! Tog med mig lite banankaka som jag serverade med vaniljkesella, kiwi, hackad mango, svarta vinbär och kokosflingor. Mmm, så gott!
 

 
Slutar nio idag, sen ska jag njuta av en lång och ledig dag! 
 
Har förresten svarat på alla kommentarer i kommentarsfälten nu. Om ni vet om er att ni ställt frågor kan ni gå tillbaka och kika efter svar!
 
Ha en fin onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Vad jobbar du som? Och vart? Tycker din utbildning till personlig tränare verkar intressant. Vilket program ansökte du till eller vad man ska säga? Jag planer på att arbeta med hälsa i framtiden och funderar på vilken utbildning jag ska gå efter gymnasiet . Tacksam för svar!

Svar: Jag jobbar som personlig assistent till en person med utvecklingsstörning och autism på Torsby kommun! Utbildningen till personlig tränare går jag på Safe-education i Stockholm. Skolan är privat och därför har jag betalat mycket pengar, men jag tror även att det finns universitet och folkhögskolor där du kan läsa till personlig tränare och där det därför är billiagre! Det är en form av intensivkurs som jag läser skulle man väl kunna säga och jag kommer vara färdigutbildad efter tre månader :) Hoppas att du hittar något som passar dig i framtiden :)
Emma Barremyr

2012-10-03 @ 08:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0