Höstmys

Hej vänner 
 
Vilken fin helg det har varit! En fin helg full av kärlek, skratt, mys, god mat, rödvin och träning. Jag blir alltid så bortskämd när jag kommer hem till svärföräldrarna. Jag som vanligtvis står timmar i köket får komma och sätta mig vid ett dukat bord och bara njuta av massa god mat och fint sällskap :)
 
 
Igår gick vi en kvällspromenad i solnedgången jag och min kärlek. Det var fantastiskt vackert med alla höstfärger medans solen värme ända in i själen 
 
 
När vi kom hem igen stod paella och en flaska rött på bordet! Tända ljus och hög mysfaktor är det jag älskar allra mest med hösten! Till efterrätt hade jag bakat egen chokald (<--klick) som vi mumsade på!
 
 
Idag blev vi serverade älgstek, potatisgratäng, grönpepparsås, wokgrönskaer, sallad och fetaost. Så gott! Till efterrätt fick vi glass och fruktsallad 
 
 
Idag fick jag även uppleva löparlyckan igen! Efter över två månaders vila från löpningen pga. knäskadan vågade jag mig idag på 5 km löpning i lugnt tempo. Det gick fantastiskt bra och endorfinkicken var hög! Hjärtat skuttade av glädje efter pulsökningen som den lilla turen innebar. Så härligt :D
 
Hur har eran helg varit? God mat? Härlig motion?
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0