Lördagsplaner

God morgon lördag 
 
 
Här på jobbet har jag börjat dagen med en tallrik jordnötsgröt. Mumsigt! Gröten toppades med kokos, blåbär, keso, klippta katrinplommon, banan och mellanmjölk
 
 
Receptet på jordnötsgröten hittar du här (<--klick).
 
Att försöka ta fina matbilder med iphonen är lönlöst, speciellt i ljuset från en taklampa när det fortfarande är mörkt ute. Men ni får stå ut med lite dåliga bilder!
 
Idag är det lördag och schemat är fullspäckat. När jag går av jobbpasset vid tio ska jag iväg till gymmet och köra ett ryggpass med Julia, öva en sista gång. Sen hem och packa det sista innan jag sätter mig på tåget till Karlstad. Ikväll har jag bokat in en tjejkväll med två av mina fina vänner som jag inte sett på evigheter. Mat och mys står på agendan och jag känner på mig att det kommer bli en himla fin kväll 
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0