Maxpulstest och chokladfrosseri

Hej vänner 
 
Idag har vi haft en lugnare dag (bortsett från maxpulstestet). Förmiddagen bestod mest av att öva på PT-rollen och efter lunch hade vi föreläsning om konditionsträning. Sen avslutade vi dagen med ett maxpulstestpå cykel. Inte de bästa förutsättningarna för ett maxpulstest då träningsintensiteten har varit ganska hög de senaste dagarna. Benen stumnade ganska tidigt och jag lyckades bara trampa upp till 190 slag/ min. Enligt uträkningar ska jag kunna komma upp till 197 och isåfall var jag bara sju slag ifrån. Jag ska göra om det med bättre förutsättningar efter utbildningen! Nu vet jag hur det går till iallafall, och det är spykänsla på den kan jag varna er. Vi hade hinkar utställda i salen för att vara på den säkra sidan, men jag tror vi alla klarade oss från kräk. Hehe.
 
Känslan av att sitta på cykeln bland alla taggade blivande PTs var underbar! Vilka härliga och duktiga människor jag hamnat med. Alla är verkligen grymma och dagarna tillsammans flyger förbi alldeles för fort!!!!
 
Kvällen har ägnats åt lite plugg, chokladfrosseri och solsidan. Imorgon förmiddag kommer vi ha konditionsträning i frya timmar och därför laddar jag upp med lite extra energi ikväll. Det kan behövas både för kropp och knopp!
 
Hoppas ni har en trevlig söndagskväll! 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Annah

Lycka till idag! :)

2012-10-22 @ 14:48:45
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0