Snabb lunch

Hej vänner 
 
Hur mår ni? :)
 
Själv har jag fullt upp för tillfället. Började med att uträtta massa ärenden på byn efter jobbet idag och hann även förbi mormor en sväng på vägen hem. Nu sitter jag och käkar lite lunch och tvättar för fullt. Ska packa inför Stockholm idag eftersom jag jobbar hela dagen imorgon samt natten till på lördag. På lördag åker jag ner till Karlstad för att umgås med några vänner och sedan mot Stockholm på söndag förmiddag! Så därför ska packningen stå klar idag!
 
 
Lunchen består av en mandeltunnbröd (<--klick) fyllt med keso, makrill i tomatsås, avokado, pizzakrydda och örtsalt. Mums :D
 
Nu ska jag och mamma ut på en solskenspromenad med hundarna i det vackra höstvädret!
 
Kram på er / Emma.

Kommentarer
Postat av: Vonskareng

Vad är fibrex? Är det glutenfritt? Går det att utelämna/byta ut mot nå annat?:)

Svar: Fibrex är ett glutenfritt kostfiber som används i bakning! Vet tyvärr inte om det går att byta ut, men kanske mot vanligt mjöl, linfrö eller liknande :)
Emma Barremyr

2012-10-11 @ 23:30:43
URL: http://vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0