Tisdagsplaner och en gratis PT-timme?

God morgon 
 
Sovmorgon, frisk luft i form av morgonpromenad samt en lugn stund i soffan framför nyhetsmorgon med god frukost och en varm kopp te. Skulle helst av allt skulle jag vilja ligga kvar i soffan resten av dagen känner jag, men det har jag inte riktigt tid med. Har dragit igång med plugget - träning för specifika målgrupper för tillfället. I eftermiddag ska jag möta upp ett gäng på SATS för att öva lite på testmetodik, passningsteknik, kroppsanalys, och anamnes. Därefter blir det plugg och mat hemma hos Frida tillsammans med de andra. Så idag är det fullt upp trots ledig dag.
 
Det är så härligt att utvecklas och inse hur mycket jag faktiskt lärt mig nu! Jag är långt ifrån fullärd. Fullärd kommer jag aldrig att bli då det alltid kommer att finnas nya saker som jag kan lära mig, men jag har kommit en bit på vägen. Och om jag blickar tillbaka på mig själv innan utbildningens start inser jag nu hur mycket jag fyllt på med i mitt bagage. Det är en ganska cool känsla att faktiskt inse det!
 
 
Bjuder er på lite tisdagsinspiration!
 
Har jag några läsare i Stockholm? Då tycker jag att ni ska ta chansen att boka in en gratis PT-timme nästa måndag, den 29:e oktober. Du kommer få chansen att träffa mig eller någon av mina kursdeltagare i 1 timme. 15 minuter konsultation och 45 minuter aktiv träning baserat på dina önskemål. Klicka in dig här (<--klick) och boka in dig på den tid som passar dig. Det är först till kvarn som gäller! 
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Haha! Jag, Jullan och Martin funderar på en liten sak.. Du har haft sovmorgon, gått morgonpromenad, gjort frukost, ätit frukost, haft en lugn stund i soffan, skrivit ett blogginlägg och klockan är bara 10.08 när du publicerar detta inlägg. Hur går det ihop när en sovmorgon är till klockan 10.00? Hihi :D Vi kanske har lite olika syn på vad en sovmorgon är? Vi saknar dig syster <3

2012-10-23 @ 21:36:01
Postat av: Gabbi

Ååh det hade ju varit ultimata födelsedagspresenten (fyller år då) men jag jobbar och har körkortsteori.. Typiskt! Säg gärna till om det blir nån mer chans :)

2012-10-23 @ 22:28:34
URL: http://gubbsi.blogg.se
Postat av: Sally

Å nej va synd att jag missade detta, skulle väldigt gärna haft en PT timme med dig!! Säg till om det kommer fler tillfällen :)

Svar: Åh, vad synd att du missade! Tyvärr blir det nog inga fler tillfällen :(
Emma Barremyr

2012-11-03 @ 15:08:42
URL: http://www.skippanudlarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0