Torsdagsmorgon

God morgon 
 
 
Som ni märker är uppdateringen inte riktigt som den brukar här, och så kommer det nog fortsätta att vara resten av utbildningen. Jag har fullt upp och hinner tyvärr inte med så mycket med än att sova, äta, plugga och träna. Ett liv som jag trivs väldigt bra med visserligen, fast skulle önska mig lite mer fritid såklart! Just nu känns det som jag utvecklas så grymt mycket och saker som kändes omöjliga på TI börjar falla på plats. Det är svårt att hinna med att få in allt när det är så intensivt, men det känns som om jag står på en bra grund med kunskap och sen vi börjat med praktiken känns allt lite lättare!
 
Idag ska vi börja dagen med lite PT-praktik. Vi har lagt upp träningspass som vi ska köra på varandra och på schemat står rygg, bröst, biceps och mage (tur att vi inte har ben då jag fortfarande knappt kan gå!). Jag har blandat ihop det här till ett pass med cirklar, triset och superset. Vi gillar ju utmaningar här så det kommer bli grymt! I eftermiddag ska vi börja med testmetodiken. Det är nytt för mig så det känns spännande!
 
Jag har massa annat jag skulle vilja skriva om, men det kommer sen när jag får tid! Ni får stå ut med de här tråkiga inläggen så länge!
 
Hoppas allt är bra med er!
 
Kram / Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0