Lunchen, baket, middagen

Gokväll 
 
Min eftermiddag har bestått av bak, tvätt, plugg och matlagning!
 
Lunchen bestod av laxpytt innehållande lax, broccoli, palsternacka, rödbeta, sötpotatis, fetaost, örtsalt, svartpeppar och basilika.
Baket resulterade i kokosmuffins (<--klick), proteinrika rawfoodbollar med choklad- och hallonsmak (ååh!) samt blåbärs- och vaniljkakor.
Middagen ikväll fick bli tacos.
 
 
 
 
Nu har jag massa bra mellanmål under utbildningsveckan (eller tio dagar denna gång) i Stockholm som börjar på torsdag. Någon frågade efter mellanmålskakor utan päron och äpple vilket resulterade i ett experiment med blåbär och vanilj, ett lyckat sådant och recept kommer inom kort!
 
Nu ska jag fortsätta med tvätt och packning innan jag avslutar dagen med ännu mera plugg!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du får jättegärna lägga ut recepten på de andra bakade sakerna :D alltid kul med lite inspiration!

Svar: Absolut! Det kommer upp senare under dagen :)
Emma Barremyr

2012-09-18 @ 21:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0