Min tid

Gokväll kära vänner 
 
De lediga dagarna är väldigt få just nu, och jag hinner inte riktigt med att göra allt jag vill göra. Dagarna varvas med jobb och plugg, lite träning, samt förberedelser inför resan. Och den lediga tiden försvinner så fort! Idag åkte jag och mamma till gymmet en sväng efter personalmötet och sedan har jag pluggat hela eftermiddagen. Kvällen har jag ägnat åt lite pyssel i köket. Resultaten stavas hemgjord choklad, choklad- och hasselnötsbrownie med kokos samt banankaka. Det är lite gottgott som jag och mamma ska ha med oss som färdkost på resan :D
 
När kakan stod i ugnen passade jag på att ta höstens första varma bad. Underbart! Kvällen har varit helt i min smak och jag har fått göra precis det jag vill på min lediga tid :D Nu sitter jag och Julia och provsmakar banankakan (recept kommer på den) och tittar på One Tree Hill, och så kommer kvällen att fortsätta! Lungt och skönt :)
 
 
Nu återstår tisdag och sen på onsdag åker jag och mamma till Stockholm för en natt hos gammelmorbror Rune innan vi på torsdag flyger till Kreta. Ska bli så underbart skönt att komma iväg. Massa egentid med mamsen dessutm. Jag lääängtar 
 
Vad gör ni helst när ni har "egentid"?
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Känns tryggt att du ser till att vi har lite godis med oss på resan;) Jag längtar jag också!!!!!

2012-09-03 @ 22:07:11
Postat av: Madde

Eftersom jag har en 4,5 månaders bebis blir det inte så mkt egentid. Men så fort jag har möjligheter sysslar jag med det jag gillar mest: träning, matlagning, bakning och läsa bloggar/blogga :D Ha en bra dag!

2012-09-04 @ 07:17:16
URL: http://maddemetoden.shapemeup.se
Postat av: Sara

Vad mysigt med såg ut i badet! Jag tycker också om att baka när jag får tid över, sätta på en film och mysa sen :)

2012-09-04 @ 07:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0