Sömn, vila och plugg

God morgon vänner 
 
Helgen har varit riktigt intensiv! Efter nästan tolv timmar hemifrån igår ramlade jag in genom dörren, blev serverad varm soppa, tog en dusch och kröp sedan ner i sängen och somnade bums. Fick ihop över tio timmars välbehövd sömn inatt, så idag har jag vaknat utvilad och aningen piggare än föregående dagar. Måndag, tisdag och onsdag innebär ledighet (iallafall från föreläsningar) och jag ska passa på att vila upp mig och ta det lugnt så att jag är redo att köra igen på torsdag! 
 
Efter en välbehövd och lugn sovmorgon ska jag nu plocka fram böckerna och sätta mig med plugget. Provet börjar närma sig och vi matas bara med mer och mer information. Det är så himla mycket att ta in och tänka på på. Att träna "rätt" är mycket mer komplext än jag någonsin kunnat föreställa mig och att kunna se tekniken i övningar är något jag måste träna mer på. Men det är väldigt intressant och ännu roligare nu när saker och ting börjar falla på plats!
 
I eftermiddag ska jag dessutom träffa Sofie, en tjej från Stockholm som skriver en av mina favoritbloggar! Det ska bli jätteskoj att träffa henne live och få prata om alla gemensamma intressen vi har! Den här dagen kommer bli en väldigt bra dag känner jag på mig :)
 
Sen vill jag bara tacka för alla fina kommentarer ni skrivit! Det är jättekul att ni gillar bloggen och det värmer varje gång jag läser era fina ord! Har också sett att jag fått en hel del frågor som jag lovar att svara på när jag kommer hem igen från Stockholm!
 
Kram till mina fina läsare, ni är bäst!
 
/ Emma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du inte ha en frågestund och sen gör ett inlägg där du svarar på alla frågor?

Svar: Jo, det skulle jag kunna ha :)
Emma Barremyr

2012-09-24 @ 14:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0