3,5 timmar utför, 14 km längd och fyra från instagram

Hej vänner 
 
Hur mår ni?
 
Här uppe i fjällen har vi det alldles underbart! Ännu en dag med strålande sol - en underbar förmiddag i backarna och en fin eftermiddag i längdspåret. Det är helt otroligt att det är så fint i backarsna och spåren nu. Det är april och jag tror aldrig tidigare jag varit med om att det varit så fint och bra underlag. Nu är det väldigt lite folk här så backarna blir knappt uppkörda under dagen och vi kan under eftermiddagarna fortfarande åka på "nypistad" manchester. Det är inga isfläckar och längdsåren är hårda och fina! Ja - underbart sa jag va? Nu tackar jag verkligen för att våren är sen och att kylan varit kvar så länge!!!
 
Förmiddagen tillbringades som sagt i slalombacken med hela familjen. Efter pizzalunch i stugan hoppade jag, Pelle och mamma i längdspåret och idag blev det hela 14 km! 
 
Ååååååh, som jag myser - både i backar och längdspår!!! 
 
 
 
 
 
Fyra från instagram:
 
1. Återhämtningsmål efter längdskidor - hemgjord proteinbar med keso och hallon
2. Förmiddagsfika - rawfoodbollar och mango- och persikote
3. Morgonutsikt från stugan
4. Middag - smörstekt lax, rött ris, basilikasås, baliwok och en härligt grön sallad
 
Nu blir det lite kortspel, popcorn och mys här i stugan!
 
Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0