Catch the moment

Hej vänner 
 
Efter en lång arbetsdag med jobb framför datorn sprätte det i benen! Kroppen riktigt skrek "rööööör på dig någon gång då" och gav mig en spark i baken! Inte mig emot sa hjärnan som också behövde friskas upp med lite motion.
 
Det blev premiärlöp utomhus i distanstempo för i år och turen landade på 12 km.
 
12 km ren och skär njutning!
 
Skön puls, fågelkvitter, en smekande vind, lukt av skog, mina andetag, fotsteg mot grus, bäckar som rann och en sol som kysste mig i fejset.
 
Jag log tillbaka!
 
 
 
 
 
Som en ny människa, med både en nöjd kropp och en piggare hjärna kom jag hem redo för fredagsmys!
 
Kunde inte tänkt mig ett bättre avslut på en fin fredag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, detta var vad som hände mig också igår. Iofs blev det 8,5km för min del, men jag har sällan haft en sån underbar känsla under de där sista kilometerna som då, sprang och log som en dåre. Och ändå regnade det...

Svar: Underbart! Frihetskänslan som kommer av löpningen är obeskrivbar!
Emma Barremyr

2013-04-20 @ 08:20:20
Postat av: Isolde H

Underbart! Att få sträcka ut och hämta frisk luft är bland det bästa som finns! (:

2013-04-20 @ 09:19:34
URL: http://isoldevictoria.blogg.se/
Postat av: ann-sofie

underbart :)

2013-04-20 @ 10:51:58
URL: http://hennesliviordochmeningar.blogg.se
Postat av: Isabelle

Hej Emma, jag har en fråga. Jag vill bli av med onödigt fett som sitter runt mage och lår, så jag har börjat träna. Men det jag tycker är svårt är maten, jag har minskat på portionerna men vet inte om det är tillräckligt. Jag vill inte räkna kalorier men samtidigt så vill jag veta om jag äter för mycket, eller om jag äter för lite när jag minskat mina portioner. Har du ngt knep? :)

Svar: Variera träningen, träna högintensivt och se även till att få in vila :) Tänk på att äta regelbundet och få med frukost, lunch, middag och mellanmål. Långsamma kolhydrater, proteiner och bra fetter! Det är mina tips! Vill du ha experthjälp får du gärna höra av dig till din mail [email protected] då jag kör både kost- och träningsuppläg via internet för den som önskar :) En PT effektiviserar garanterat resultaten :)
Emma Barremyr

2013-04-20 @ 17:31:57
Postat av: Natalie Salazar

vilka härliga bilder :D

2013-04-23 @ 11:04:01
URL: http://natalies.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0