Fotografering och jobb

Hej vänner 
 
 
Idag har jag och Julia fotat en hel del övningar för rygg, axlar och biceps som ni kommer få ta del av så småningom. Jag hoppas att ni kommer gilla det!
 
Det är fullt upp på företaget just nu och jag sitter och funderar på hur jag ska hinna allt. Efter en heldag här i gymmet tänker jag ta en ledig kväll för att ladda mentalt med pizzamys tillsammans med min älskling. Imorgon gör att ett 21-timarspass som personlig assistent och på lördag väntar ytterligare ett långpass, fast då bara tolv timmar. Fredag och söndag kommer bli fulla av datajobb och planering med nya upplägg då det trillat in flera nya kunder denna vecka. Det är så roligt och jag älskar verkligen det jag gör! Varje människa är en ny utmaning och det känns så fint att följa var och en längs vägen! Jag gillar det och är spänd av förväntan inför det som väntar, även om helgen som kommer endast kommer bestå av jobb, effektivt jobb!
 
Nu ska jag ta en solskenspromenad hem och baka pizza tillsammans med min kärlek 
 
Hoppas att ni får en fin onsdagskväll!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: V

Mm...the perfect life......

2013-04-18 @ 06:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0