Frukostfavorit i repris

God morgon 
 
Idag står det förmiddagsjobb med PT-kunder och eftermiddagjobb med träningsupplägg och föreläsningsmaterial på schemat! Jag älskar mitt jobb och njuter av varenda liten sekund jag ägnar åt det. Jag är såå glad att jag valde detta yrke. Det ger mig så otroligt mycket tillbaka och mina kunder är fantastiska!
 
Jag känner mig grymt taggad för en ny dag ute i gymmet!
 
Frukosten gjordes iordningen redan igår kväll. Kör en favorit i repris - overnight oats med chokladfluff, hallon och jordnöts- och kokossås.
 
 
Älskar enkelheten av att kunna förbereda hela frukosten kvällen innan. Idag var det bara att plocka fram från kylen, koka en kopp te och sätta sig vid bordet!
 
Trevlig onsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hittade just hit för första gången till din blogg, och jäklar hit vill man ju tillbaka! Du inspirerar verkligen med färgglada och annorlunda recept! Kram!!!!

Svar: Tack, vad glad jag blir av att höra det! Du är SÅ välkommen :) Kram
Emma Barremyr

2013-04-03 @ 12:19:58
Postat av: Viktoria

Det är verkligen perfekt med overnight oats! Jag älskar det! Jag tror att jag kanske hittade det receptet för första gången på din blogg ... Så tack! :D

Svar: Varsegod :) Älskar också overnight oatsen :) Enkelt och väääldigt gott!!!
Emma Barremyr

2013-04-03 @ 23:12:02
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken underbar känsla. Önskar att jag kunde komma på vad jag vill jobba med & kunna njuta av det.

Svar: Hoppas att du hittar ditt drömyrke du också, tids nog kommer det, är helt säker :)
Emma Barremyr

2013-04-04 @ 11:58:25
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0