Fyra instagram från söndagen

God morgon vänner 
 
Det är måndag och vi har en ny vecka framför oss! Under helgen känns det som om vi välkomnat våren på riktigt en gång för alla och igår njöt vi till fullo av både årets första cykeltur och årets första grilltallrik. Det gillas, ooooojaaa!
 
Dagen tillbringades på stan med mys i solen och shopping tillsammans med lillasyster som sedan följdes av en grillkväll där våra pojkvänner också joinade. Vi satt ute på balkongen i solen och åt, vilket kändes sååå underbart! God mat, sol i fejset, lite värme och trevligt sällskap! Säg en bättre söndagskväll?
 
 
Söndagens fyra från Instagram:
1. Årets första cykeltur
2. Eftermiddagssnck på stan blev två nyheter "colarussin" (muuuuuums) och en ny rawfoodbar (heeelt okej).
3. Tågmellis i form av snickersbakelse (recept kommer)
4. Årets första grilltallrik
 
Idag var jag väldigt trött när klockan ringde. I vanliga fall brukar jag vakna innan klockan ringer och känna mig ganska pigg.. men i vanliga fall brukar jag somna ganska tidigt på kvällen också. Igår var jag dock pigg och blev därför vaken längre än vanligt = mindre med sömn. Men med frukost i magen och en cykeltur till jobbet piggnar jag nog snart till. Har kunder under hela förmiddagen, sen blir det egen träning och under eftermiddagen är det dags att sätta sig med momsdeklarationen för första gången. Det tråkiga med egenföretagande!
 
Ha en fin måndag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, längtar till receptet kommer! Låter supergott :)

2013-04-22 @ 07:45:27
Postat av: Frida Matsdotter

Åh vilken härlig söndag! :)
Hoppas du får en bra start på veckan!

Svar: Tack! Desamma till dig :)
Emma Barremyr

2013-04-22 @ 12:33:21
URL: http://matsdotter.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0