Hälsningar från fjällen

Hej vänner 
 
Efter en lång bilresa kliade det i benen - så vi åt ett snabbt mellanmåloch slängde sedan på oss skidorna och gav oss ut på en runda!
 
En underbar runda i en strålande sol, lätt fläktande vind och en tyst fjällmiljö. Perfekta spår och bästa sällskapet 
 
 
 
 
Hemma i stugan igen blev det varma smörgåsar med skinka, tomat, ananas och ost, därefter dusch och bastu! Nu ska vi bara mysa och ladda upp inför utförsåkning imorgon bitti. Jag ränkar med att vara först ute i de nypistade backarna :-)
 
Vet ni? Jag har världens sämsta sångröst, men jag älskar att sjunga. Jag sätter helst på hög musik som överröstar mig, men jag vill gäna sjunga med och släppa loss (så kan jag låtsas att det är jag som sjunger bra). Att sjunga gör att jag känner mig glad och lycklig! Hela bilresan upp satt jag och Pelle i bilen och sjöng. Det blev allt från Disney, Springsteen, Meat Loaf, Bonnie Tyler, Coldplay, Jason Mraz.... ja vi hann med en hel del låtar på 4 timmar och turades om att välja varannan låt! Tur att vi har liknande musiksmak och älskar att sjunga båda två. Haha! Vill inte veta hur vi såg ut för de mötande bilarna... men roligt hade vi och så många härliga gamla låtar vi hann lyssna igenom! Underbart 
 
Kan ni också känna att ni mår bra av att sjunga? Att det liksom får en av vara i nuet och släppa stressen?
 
För mig var det en väldigt bra start på denna resa! (Och om ni undrar - så JA, jag brukar sjunga i duschen)
 
Hoppas att ni haft en härlig helg!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Agnes

hej emma! hittade till din blogg för första gången idag och vill bara säga att jag tycker du är så himla inspirerande och du verkar så sund och vettig! ska absolut fortsätta att läsa din blogg!
kram

Svar: Hej Agnes! Vad roligt att höra, du är såå välkommen! Kram
Emma Barremyr

2013-04-07 @ 20:47:20
Postat av: amanda

Älskar verkligen din blogg, du är en sån stor inspiration för mig!
Men skulle vara bäst om du skriver hur lång tid det tar att tillaga också! :-)

2013-04-07 @ 21:40:44
URL: http://www.mandas.blogg.se
Postat av: Studio Livskraft

Vilka härliga bilder! Jag ska inte säga att jag längtar efter snö och skidåkning för då ljuger jag, jag vill ha vååår nu, men jag älskar att åka utför på vintern.
Hoppas du får mycket fin skidåkning nu!!

http://studiolivskraft.blogspot.se/2013/02/stralande-sol-och-perfekt-manchester.html

2013-04-08 @ 06:35:22
URL: http://studiolivskraft.blogspot.se/
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt med fjällen!!

2013-04-08 @ 07:48:55
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0