Ny favorit

God morgon snyggingar 
 
 
Mums!!!
 
Min nya favorit - keso, kvarg och extra krämig kokosmjölk. Jag tackar Annie för inspirationen!
 
Frusen banan, frusen galiamelon och frusna hallon lggs i en skål. På med kokoskesokvarg (en tredjedel av varje - kokosmjölk, keso, kvarg), kokosflingor, quinoapuffar, hampafrön, chiafrön, kakaonibs, pumpakärnor, solroskärnor och chiafrön!
 
Sjukt gott.
 
 
 
 
Detta var alltså dagens frukost!
 
Nu ska jag packa väskan och hoppa på tåget upp mot Torsby för ett långt jobbpass ända tills imorgon bitti! 
 
Hejaheja torsdag!
 
Kram / Emma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser helt fantastiskt ut!!
Lycka till på jobbet :)

Svar: Tack! :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 08:56:13
URL: http://kanjagsmaka.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vilken bra kombo! Ska testas nån gång!

Dina bilder är alltid så himla fina. Vackra färger och fint ljus:)

Svar: Ja den är oslagbar! :D Tack! Äntligen har ljuset kommit tillbaka - vilket ger såå mycket bättre och härligare bilder :D
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 09:19:06
URL: http://matforendam.blogspot.se/
Postat av: Adele

Åååå goigt :)

Svar: Ja det var gott :D
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 10:58:26
URL: http://adele.forme.se
Postat av: Anna

När jag äter chiafrön tycker ja att de små fröna fastnar mellan tänderna så in i helvete å det känns som att de typ fäster sig fast i munnen xD undrar om det är så för dig med?! Haha

Svar: Nej det är faktiskt inget som jag tänkt på? :p Har du testat göra chiagröt? fastnar de lika mycket då? :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 15:33:27
Postat av: Johannapanna

Vart hittar jag quinoapuffar??:)

Svar: Jag köpte mina hos Cajsa Warg i Sthlm. Annars finns de att beställa hem från Body store - du hittar dem här --> http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/quinoapuffar-krav-130g?gclid=CLq58pTs1LYCFYF6cAodZ04A4A :)
Emma Barremyr

2013-04-18 @ 18:31:57
Postat av: L

Hej

Vart hittar man kokosmjölk? och vad för märke köper du?

Svar: Kokosmjölk finns på asienhllan i vanliga matbutiker. Jag köper santa marias exctra creamy - den är godast och innehåller inga tillsatser :)
Emma Barremyr

2013-04-19 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0